​Lindorff har bygget verdier i 120 år

​Gjennom 120 år har Lindorff hjulpet bedrifter og forbrukere med betalingsproblemer. Lang erfaring ligger bak når selskapet fremover lar seg lede av enda mer empati, etikk, engasjement og gode løsninger.

Gjennom 120 år har Lindorff hjulpet bedrifter og forbrukere med betalingsproblemer. Lang erfaring ligger bak når selskapet fremover lar seg lede av enda mer empati, etikk, engasjement og gode løsninger.

Lørdag 5. mai 1898 startet Lindorff sin virksomhet under navnet Creditreformforeningen i Norge. I dag er Lindorff viktige i Intrums internasjonale virksomhet. Selskapet er bransjeleder både i Norge og internasjonalt. Etter 120 år er det å ta ansvar for å skape en sunn økonomi fortsatt selve grunnlaget for det selskapet driver med.

Selskapet har en stolt arv å bygge videre på. Men først og fremst er fremtiden spennende. Dagens raske teknologiske utvikling, ulike forretningsmodeller og ny forbrukeradferd vil påvirke både Lindorff og egne kunder. Noe av det som blir med inn i fremtiden er analysekompetanse gjennom Lindorffanalysen.

Trygghet er viktig

Noen vil alltid ha utfordringer med å betale regninger. Lindorff er der for å hjelpe. De som sliter med å betale skal møte gode løsninger. De som har gitt kreditt skal være trygge på at de får hjelp til å gi egne kunder gode løsninger.

God økonomi er grunnlaget for et godt samfunn. Tryggheten bidrar til å holde renter og priser nede. Samfunnet er bygget på at det gis kreditt, og alle tjener på at alle som får kreditt gjør opp for seg.

Lang erfaring gjør selskapet sterkere. Det gjør at Lindorff vet hva gode retningslinjer betyr. Og det gjør at selskapet vet hva sunne verdier betyr for å lykkes i fremtiden. Empati, etikk, engasjement og gode løsninger er alle fire sentrale verdier for å ta selskapets kunder, og igjen deres kunder, skal lykkes.