Slik tar du tak i inkassosaken
Har du en sak hos Lindorff?

Slik tar du tak i inkassosaken

Betal nå

Jeg ønsker å betale

Betal nå

Logg deg inn på vår selvbetjeningsportal og betal utestående beløp. Her finner du også informasjon og oversikt over dine saker. Og du kan betale med Vipps og debetkort.

Les mer ›

Sjekk status

Jeg vil sjekke status på saken

Sjekk status

Sjekk om inkassosaken din er avsluttet.

Les mer ›

Jeg kan ikke betale nå

Jeg kan ikke betale

Jeg kan ikke betale nå

I de fleste tilfeller kan du utsette forfallsdato eller inngå avtale om nedbetalingsplan. Klikk her for å finne ut mer.

Les mer ›

Jeg har betalt

Jeg har betalt

Jeg har betalt

Har du betalt en faktura og likevel mottatt et inkassokrav? Her finner du informasjon om hva du gjør.

Les mer ›

Jeg har mye gjeld

Jeg har mye gjeld - hva gjør jeg?

Jeg har mye gjeld

Det er ikke alltid lett å få orden på økonomien, men vi kan hjelpe deg. Ta kontakt så finner vi en løsning sammen.

Les mer ›

Jeg er uenig i saken

Jeg er uenig i saken

Jeg er uenig i saken

Er du uenig i inkassosaken er det viktig at du kontakter oss så fort som mulig.

Les mer ›

Jeg har et lån

Jeg har lån hos kommune eller arbeidsgiver

Jeg har et lån

Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Lindorff? Da betyr det at all dialogen knyttet til lånet ditt vil skje med oss i Lindorff. Her får du full oversikt over dine lån.

Les mer ›

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt. Hva gjør jeg?

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt.

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt. Hva gjør jeg?

Dersom inkassosaken står ubetalt over lengre tid, kan vi sende en forliksklage for å bekrefte at du er forpliktet til å betale det utestående beløpet.

Les mer ›