Advarer mot falske SMS-er 

Obs! Vi har oppdaget at det blir sendt ut falske tekstmeldinger fra Intrum. Ikke trykk på lenken i SMS-en eller oppgi personlig informasjon. Les mer om svindelforsøket her.

Les mer ›

Betalingsproblemer? Vi hjelper deg!

Vi vil ta hensyn til din økonomiske situasjon og opprette en overkommelig betalingsplan for deg.
Jeg kan ikke betale akkurat nå

Sett opp en nedbetalingsplan

Dersom du har vanskeligheter med å betale inkassokravet nå, finnes det flere muligheter. I de fleste tilfeller kan vi bli enige om en utsatt betalingsfrist eller en nedbetalingsplan.

Du kan logge inn på portalen for å oprette en nedbetalingsavtale. Du kan også ta kontakt med oss slik at vi kan se på en løsning sammen.

Her finner du svar på våre vanligste spørsmål om nedbetalingsplaner

 

Nedbetalingsplan

Hvordan kan jeg endre forfallsdatoen på saken?

Jeg trenger en betalingsutsettelse

Trenger du lenger tid for å kunne betale? Du kan logge inn eller kontakte oss for å få forandret forfallsdatoen på saken din.

Kontakt oss