Chatbots: Roboten svarer allerede på halvparten av kundenes fakturaspørsmål

Roboten svarer på kundenes fakturaspørsmål

Lindorff har utviklet en chatbot som svarer på kundenes faktura - og betalingsspørsmål. Den kan fjerne opptil halvparten av henvendelsene til kundeservice.

Les mer
Kurs inkassosakens gang

Slik sikrer du at bedriften din får inn pengene

Hvordan går du frem når kunden din ikke betaler? For at prosessen skal være riktig og mest mulig effektiv er det en del lover og rutiner du må kjenne til. Vi i Lindorff kan hjelpe deg med å komme i gang gjennom kurs og rådgivning.

Les mer
Oppfyller drømmen om egen bolig – uten hjelp fra mamma og pappa

Oppfyller drømmen om egen bolig – uten hjelp fra mamma og pappa

500 000 ungdommer under 34 år i Norge sparer til sin første bolig. Foreldrene tror likevel ungdommene trenger hjelp økonomisk etter at de har flyttet ut.

Les mer
Enkelt grep fjerner tre av fire kundehenvendelser

Enkelt grep fjerner tre av fire kundehenvendelser

Tidligere tok det flere dager å få tilbake tv-signalene etter at de ble kuttet ved inkassosak. Et enkelt grep ga RiksTVs kunder tilbake tv-signalene på to minutter etter betaling, og spørsmålene til kundeservice forsvant.

Les mer
Forfølger krav for 2,2 milliarder mot utlandet

Forfølger krav for 2,2 milliarder mot utlandet

Lindorff har aldri hatt flere saker mot privatpersoner som oppholder seg i utlandet. Ved årsskiftet hadde Lindorff sin internasjonale avdeling alene 2,2 milliarder kroner til inkasso, fordelt på 33 100 saker.

Les mer