COVID-19 

Les mer om Lindorff sine tiltak og beredskap for å håndtere koronaviruset her

 Logg inn for å komme i kontakt med oss og få råd
Dette er en krevende tid for mange

Logg inn for å komme i kontakt med oss og få råd

Nye analyser:


Vil du ha bedre økonomi i bedriften din?


Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål:

Når kan jeg sende en sak til inkasso?

Du kan sende en sak til inkasso tidligst 14 dager etter at originalfakturaen har forfalt, og inntil 3 år etter at originalfakturaen har forfalt.

Hvordan registrer jeg en sak?

Du kan enkelt registrere forfalte fakturaer i kundeportalen. Du logger inn med brukernavn (mailadressen din) og passordet du opprettet etter at du mottok aktiveringsmailen da du ble kunde.

Du kan lese mer om hvordan du registerer saker her.

Hvordan blir jeg kunde?

Du kan enkelt bli kunde gjennom våre online løsninger, eller ved å ta kontakt med oss direkte.

Hva koster inkasso?

Prisen på inkasso avhenger blant annet av saken/sakene og hvilken avtale du har. I våre online løsninger kan du velge den pakken som passer best for deg, eller du kan ta kontakt med oss og få et spesialtilpasset tilbud.

Hva er status i saken?

Du kan sjekke status på saken i kundeportalen. Du logger inn med brukernavnet og passordet du fikk på mail da du ble kunde.

Se alle ofte stilte spørsmål ›

Ønsker du bedre likviditet i bedriften din?