Driftsressurs IT

Er du vår nye IT-problemløser på drift?

IT-avdelingen i Lindorff ønsker å bli enda bedre på det vi gjør – derfor søker vi en dyktig driftsressurs! Teamet IT Operations består i dag av 5 kompetente medarbeidere, organisert i selskapets IT-avdeling, med totalt nærmere 50 ansatte. IT-avdelingen i Lindorff holder til i moderne lokaler på Smestad. I tillegg har vi medarbeidere på Bø, Røyken og Trondheim, samt et internasjonalt team lokalisert i Riga. Hos oss vil du oppleve et uformelt arbeidsmiljø med en høy trivselsfaktor! Du vil dessuten få gode muligheter til faglig og personlig utvikling. Vi håper at nettopp du blir med og former Lindorff’s fremtidige digitale plattform!

SØKNADSFRIST: 26.08.19

Vi tilbyr:

  • Gode karrieremuligheter – sertifiseringer/kurs som er tilpasset deg og din arbeidssituasjon 
  • Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø med mange dyktige kollegae
  • God bonusordning
  • Trivelige lokaler, med kaffebar og suveren kantine
  • Treningsrom i bygget, samt treningsrefusjon
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Sentrale arbeidsoppgaver – vi ser etter en kollega som:

  • Bidrar med innovative løsninger og øke selskapets automatiseringsgrad
  • Utøver proaktiv problemløsing og drift
  • Håndterer varierte oppgaver innen support, feilsøking og overvåking
  • Bidrar med ideer og implementering av nye verktøy
  • Er med på å løfte avdelingen med utvikling av smarte løsninger og deltakelse i spennende prosjekter

Ønskelig at du har erfaring med:

  • Drift og forvaltning, samt ønskelig med devops erfaring
  • Deploy og automatiske byggsystemer  (f.eks. Octopus, CruiseControl e.l.)
  • En eller flere av følgende teknologier:
    • Windows Server
    • SqlServer
    • Unix/linux
    • Oracle
    • MsSql
    • Cloud løsninger, f.eks. Azure
  • Prosjektstyringsverktøy (f.eks. jira)
  • Versjonskontroll
  • Samarbeid med interne kunder og leverandører
  • I tillegg er det ønskelig med høyere teknologisk utdanning (relevant arbeidserfaring kan kompensere for høyere utdanning)

Personlige egenskaper:

  • Du er løsningsorientert medarbeider med stor gjennomføringsevne
  • Du er en selvdreven og motiverende lagspiller
  • Du liker utfordringer og tar ansvar
  • Du er en pådriver for å ta i bruk nye teknologier
  • Du har integritet og er tydelig i din kommunikasjon

For spørsmål om stillingen, ta kontakt med:

- IT avdelingsleder: Snæthor Halldorsson, +47 4524 3758

- Teamleder IT Operations: Inger Magny Granli, +47 915 47 899

Om Lindorff:

Lindorff ble etablert i 1898 og er markedsleder i Norge innen fakturering og betaling, låneadministrasjon og porteføljeoppkjøp.

Lindorffs visjon er å lede folk flest og bedrifts-Norge til en sunn økonomi. Vi hjelper folk med å finne gode løsninger på deres betalingsutfordringer, samtidig som vi hjelper bedrifter med å redusere risiko. Vi har i dag rundt 650 medarbeidere, fordelt på kontorer i Oslo, Røyken og Trondheim. Lindorff i Norge er datterselskap av Intrum AB.

Lindorff og Intrum Justitia slo seg sammen 27. juni 2017 og ble til Intrum. Selskapet er nå bransjens ledende leverandør av tjenester innen kredittadministrasjon.

Selskapet er til stede i 25 europeiske land, der 9000 medarbeidere jobber for å fremme en sunn økonomi. I 2018 hadde Intrum en inntekt på over 12 måneder på SEK 13,4 milliarder. Selskapet har hovedkontor i Stockholm, Sverige og er notert på Nasdaq Stockholm.

For mer informasjon, besøk www.intrum.com eller www.lindorff.no.