Frokostseminar: Den nye hverdagen med roboter

Frokostseminar: Den nye hverdagen med roboter

Roboter har tatt over flere av arbeidsoppgavene hos Lindorff. Hva betyr det for oss fremover og hva er verdien for deg som kunde? Og hvordan skal du forholde deg til roboter i din bransje? Meld deg på vårt frokostseminar.

Les mer
Vi oppsummerer Lindorffanalysen på 3 minutter

Vi oppsummerer Lindorffanalysen på 3 minutter

Vil du ha de viktigste funnene fra Lindorffanalysen? Analytiker Morten Trasti oppdaterer deg på 3 minutter.

Les mer
Lindorffanalysen: Digitalt samfunnsansvar

Lindorffanalysen: Digitalt samfunnsansvar

2017 er året myndighetene innførte en rekke tiltak i finansnæringen for å redusere gjeldsvekst og forebygge betalingsmislighold i norske hjem. Vil 2018 bli året der digitale hjelpemidler bidrar til det samme?

Les mer
Lindorffanalysen: Problemene tårner seg opp for de eldre

Lindorffanalysen: Problemene tårner seg opp for de eldre

Nordmenn over 66 år er aldersgruppen med størst økning i betalingsproblemer. I dag har er rett under 17 000 eldre over 66 år betalingsanmerkning, 5 000 flere enn for fem år siden.

Les mer
Vi er her for å hjelpe

Vi er her for å hjelpe

Mange vegrer seg for å ta kontakt med Lindorffs kundesenter, men det er faktisk det beste man kan gjøre når man har fått en inkassosak og sliter med å betale. Se hvordan vi jobber med kundeservice ut mot de som skylder penger.

Les mer