De viktige forskjellene

Det er mange årsaker til at folk får problemer med å betale gjelden sin, og det er viktig å forstå disse forskjellene.

Inkassoprosesser en del av den totale kundeopplevelsen og har stor påvirkning på kundens forhold til din merkevare. Dersom du håndterer en ubetalt faktura på riktig måte, vil kunden få en positiv opplevelse og lojaliteten til din merkevare vil styrkes.

Sannheten er at noen av personene og bedriftene du avslår, kan være dine mest verdifulle kunder.

Den største andelen av kundene betaler i tide. Avhengig av hvilken bransje du er i, kan antall ubetalte fakturaer være så lavt som 2-3 prosent. Lindorff har dybdekunnskap om hva som kjennetegner disse. Dette er viktig kunnskap for at du skal unngå å avslå gode kundeforhold. Sannheten er at noen av personene og bedriftene du avslår, kan være dine mest verdifulle kunder.

Vi kjenner kundene dine godt og kan hjelpe deg med å nå kunden, til riktig tid og med riktig budskap.
Vi kjenner kundene dine godt og kan hjelpe deg med å nå kunden, til riktig tid og med riktig budskap.
Vi kjenner kundene dine godt og kan hjelpe deg med å nå kunden, til riktig tid og med riktig budskap.