COVID-19 

Les mer om hvordan du kan kontakte oss her.

Senior digital markedsfører / Innholdsansvarlig

Vil du ha ansvaret for å skape engasjerende innhold og utvikle det digitale markedsføringsarbeidet i et bransjeledende selskap? Da er du kanskje den vi leter etter!

Søknadsfrist: 20. september 2020

Vi kan tilby deg en utfordrende og sentral rolle med et spennende ansvarsområde og gode personlige utviklingsmuligheter. Vi søker en kreativ og kommersielt drevet digital markedsfører, som vil være med på å styrke Lindorffs posisjon nå og i fremtiden. Du vil videreutvikle vår digitale markedsføring for å optimalisere kundereisen, vinne nye kunder, øke salget av våre produkter og tjenester, og styrke merkevaren vår i en tid hvor bransjen vår er i endring.

For deg er det en selvfølge å jobbe innsiktsbasert og målrettet for å oppnå resultater. Samtidig er du dreven i å slippe kreativiteten løs og skape slagkraftig innhold som når utvalgte målgrupper. Som person er du positiv, en lagspiller og en dyktig relasjonsbygger. Du brenner for faget ditt, ser muligheter og leverer arbeid av høy kvalitet.

Lindorff er Norges største inkassoselskap med en merkevarekjennskap på over 80 prosent. Selskapet skal bytte navn til Intrum og har som mål å gjeninnta en kjennskap på minst 70 prosent innen to år etter rebrandingen. Du vil være en viktig medspiller både i denne prosessen og i vår overordnede merkevarebygging.

Du vil rapportere til markeds- og kommunikasjonsdirektøren, og inngå i et tverrfaglig team med fem andre engasjerte og dyktige medarbeidere på vårt hovedkontor i Oslo.

Hvordan blir din nye hverdag?

  • Ansvar for å sette og gjennomføre en digital B2B-markedsføringsstrategi som genererer leads og bidrar til økt salg av selskapets produkter og tjenester
  • Produsere og publisere skriftlig og visuelt innhold som når utvalgte B2B-målgrupper gjennom våre digitale kanaler og verktøy (nettside, SOME, verktøy for automatisert markedsføring)
  • Ansvar for måling, rapportering og optimalisering av effekten av vår digitale markedsføring gjennom relevante verktøy som Google Analytics, Google Search Console og Pardot
  • Bidra til å forbedre kundereisen ved å utvikle og innføre automatisert og personalisert innhold som effektivt når utvalgte målgrupper
  • Ansvar for annonsering og kampanjer i kanaler som Facebook, LinkedIn og Google Ads, og kontakt med byrå
  • Ansvar for søkemotoroptimalisering og utviklingen av vår hjemmeside som en markedsførings- og profileringskanal
  • Planlegge og gjennomføre webinarer sammen med vårt analyseteam og Kunde og Salgs-avdelingen
  • Være en strategisk rådgiver for andre avdelinger og ta del i ledergruppemøter i Kunde og Salg. I tillegg være en samarbeidspartner med andre markedsføringsteam i konsernets 25 land
  • Bidra til effektive prosesser, et nyskapende miljø, sterkt tverrfaglig samarbeid og et kommersielt tankesett på markeds- og kommunikasjonsteamet

Stillingen passer godt for deg med følgende kvalifikasjoner:

  • Minst 5-8 års erfaring fra å ha jobbet med markedsføring og/eller kommunikasjon i et byrå eller virksomhet
  • Minimum bachelorgrad i markedsføring, kommunikasjon eller et annet relevant fag
  • Solid erfaring med å jobbe både strategisk og operativt med digital B2B-markedsføring, og kan vise til at du har oppnådd positive og målbare resultater
  • Erfaring med å utvikle og gjennomføre digitale og automatiserte kampanjer som tiltrekker, pleier og konverter leads til kunder
  • Erfaring med og behersker de fleste av følgende verktøy: Facebook Business Manager, LinkedIn Campaign Manager, marketing automation-verktøy som Pardot eller Hubspot, Google Analytics 360, publiseringsverktøy som Umbraco eller Wordpress, Google Ads og Adobe-programvarer Photoshop og InDesign
  • Sterkt kommersielt teft og forretningsforståelse. Erfaring fra go-to-market prosesser og utarbeidelse av verdiforslag er en fordel
  • Evne til å formidle komplekst stoff på en enkel og engasjerende måte som treffer målgruppene
  • Meget gode skriftlige og muntlige ferdigheter på norsk. Behersker i tillegg engelsk godt, både skriftlig og muntlig
  • Interessert i samfunnsutviklingen. En god forståelse av økonomi og finans vil være en fordel

 

Vil du bli vår nye kollega?

Er du nysgjerrig på stillingen og har spørsmål? Send gjerne en epost til markeds- og kommunikasjonsdirektør: Bunny Nooryani på epost: bunny.nooryani@lindorff.com. Merk at søknader og CVer som sendes på epost ikke vil bli vurdert.

Om arbeidsgiveren

Lindorff ble etablert i 1898 og er markedsleder i Norge innen fakturering og betaling, låneadministrasjon og porteføljeoppkjøp.

Lindorffs visjon er å lede folk flest og bedrifts-Norge til en sunn økonomi. Vi hjelper folk med å finne gode løsninger på deres betalingsutfordringer, samtidig som vi hjelper bedrifter med å redusere risiko. Vi har i dag rundt 650 medarbeidere, fordelt på kontorer i Oslo, Røyken og Trondheim. Lindorff i Norge er datterselskap av Intrum AB

Lindorff og Intrum Justitia slo seg sammen 27. juni 2017 og ble til Intrum. Selskapet er nå bransjens ledende leverandør av tjenester innen kredittadministrasjon.

Selskapet er til stede i 25 europeiske land, der 9000 medarbeidere jobber for å fremme en sunn økonomi. I 2018 hadde Intrum en inntekt på SEK 13,4 milliarder. Selskapet har hovedkontor i Stockholm, Sverige og er notert på Nasdaq Stockholm.

For mer informasjon, besøk www.intrum.com eller www.lindorff.no.


Vil du bli vår nye senior digitale markedsfører?