Advarer mot falske SMS-er 

Obs! Vi har oppdaget at det blir sendt ut falske tekstmeldinger fra Intrum. Ikke trykk på lenken i SMS-en eller oppgi personlig informasjon. Les mer om svindelforsøket her.

Les mer ›
Å være i gjeld kan være stressende - vi støtter deg hele veien

Å være i gjeld kan være stressende - vi støtter deg hele veien


Har du en sak hos Intrum?
Betal nå

Jeg ønsker å betale

Betal nå

Logg deg inn på vår selvbetjeningsportal og betal utestående beløp. Her finner du også informasjon og oversikt over dine saker. Og du kan betale med Vipps og debetkort.

Les mer ›

Sjekk status

Sjekk status på din inkassosak

Sjekk status

Sjekk statusen på kontoen din i dag. Logg inn på vår selvbetjeningsside for å sjekke statusen på kontoen din og se om din inkassosak er avsluttet.

Les mer ›

Jeg har betalt

Jeg har betalt

Jeg har betalt

Har du betalt en faktura og likevel mottatt et inkassokrav? Her finner du informasjon om hva du gjør.

Les mer ›

Jeg kan ikke betale nå

Betalingsproblemer? Vi hjelper deg!

Jeg kan ikke betale nå

I de fleste tilfeller kan du utsette forfallsdato eller inngå avtale om nedbetalingsplan. Klikk her for å finne ut mer.

Les mer ›

Jeg har mye gjeld

Gjeldsproblemer – Hva gjør jeg?

Jeg har mye gjeld

Det er ikke alltid lett å få orden på økonomien, men vi kan hjelpe deg. Ta kontakt så finner vi en løsning sammen.

Les mer ›

Jeg er uenig i saken

Bestride faktura

Jeg er uenig i saken

Er du uenig i inkassosaken er det viktig at du kontakter oss så fort som mulig.

Les mer ›

Jeg har et lån

Lån fra arbeidsgiver og kommunelån

Jeg har et lån

Har du et lån fra kommune eller arbeidsgiver som blir administrert av Intrum? Da betyr det at all dialogen knyttet til lånet ditt vil skje med oss i Intrum. Her får du full oversikt over dine lån.

Les mer ›

Hva skjer hvis jeg ikke betaler?

Hva skjer hvis jeg ikke betaler?

Hva skjer hvis jeg ikke betaler?

Hvis du ikke betaler det utestående beløpet eller unngår å kontakte kundeservice, går saken videre til innkreving.

Les mer ›

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt. Hva gjør jeg?

Forliksklage er sendt – Hva gjør jeg?

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt. Hva gjør jeg?

Dersom inkassosaken står ubetalt over lengre tid, kan vi sende en forliksklage for å bekrefte at du er forpliktet til å betale det utestående beløpet.

Les mer ›

In English
English version

Received a letter from us?

In English

Have you received a letter from Intrum Norge and are wondering what to do next? Here you will find more information on how to proceed.

Les mer ›

Vi hjelper deg!

Har du spørsmål?