Slik tar du tak i inkassosaken
Har du en sak hos Lindorff?

Slik tar du tak i inkassosaken

Betal nå

Jeg ønsker å betale

Betal nå

Logg deg inn på vår selvbetjeningsportal og betal utestående beløp. Her finner du også informasjon og oversikt over dine saker. Og du kan betale med Vipps og debetkort.

Les mer ›

Sjekk status

Jeg vil sjekke status på saken min

Sjekk status

Sjekk om inkassosaken din er avsluttet.

Les mer ›

Jeg kan ikke betale nå

Jeg kan ikke betale akkurat nå

Jeg kan ikke betale nå

I de fleste tilfeller kan du utsette forfallsdato eller inngå avtale om nedbetalingsplan. Klikk her for å finne ut mer.

Les mer ›

Jeg har betalt

Jeg er sikker på at jeg har betalt

Jeg har betalt

Har du betalt en faktura og likevel mottatt et inkassokrav? Her finner du informasjon om hva du gjør.

Les mer ›

Jeg har mye gjeld

Jeg har mye gjeld - hva gjør jeg?

Jeg har mye gjeld

Det er ikke alltid lett å få orden på økonomien, men vi kan hjelpe deg. Ta kontakt så finner vi en løsning sammen.

Les mer ›

Jeg er uenig i saken

Fakturaen er ikke riktig

Jeg er uenig i saken

Hvis du har fått en inkassosak som du ikke er enig i er det viktig at du kontakter vår kundeservice så raskt som mulig.

Les mer ›

Jeg har et lån

Jeg har lån hos kommune eller arbeidsgiver

Jeg har et lån

Hvis vi administrerer lånet ditt fra kommune eller arbeidsgiver, betyr det at all dialogen knyttet til lånet ditt vil skje med oss i Lindorff. Her får du full oversikt over dine lån.

Les mer ›

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt. Hva gjør jeg?

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt.

Jeg har mottatt en melding om at forliksklage er sendt. Hva gjør jeg?

Dersom gjelden står ubetalt over lengre tid, kan vi sende en forliksklage for å bekrefte at du er forpliktet til å betale det utestående beløpet. Les mer her.

Les mer ›