Ta kontakt - vi vil gjerne hjelpe deg

Ta kontakt - vi vil gjerne hjelpe deg

Har du en purre- eller inkassosak?

Enklest og raskest!

Logg deg inn på selvbetjeningsportalen

Den raskeste måten å få oversikt over saken din på er å logge inn på selvbetjeningsportalen vår. Her kan du blant annet:

  • Betale kravet ditt
  • Søke om betalingsutsettelse og nedbetalingsplan
  • Få oversikt oversikt over utestående fakturaer

Vil du heller snakke med oss?

Ring oss

Hvis du har spørsmål eller lurer på hvordan du skal ta tak i saken din, kan du ringe og snakke med en av våre rådgivere. Jo tidligere du tar kontakt, jo større er sjansen for å få god kontroll.  

Telefon: +47 23 21 10 00

Åpningstider:
Mandag - torsdag: 08:00 - 21:00
Fredag: 08:00 - 20:00
Lørdag: 10:00 - 15:00


Har du lån gjennom kommune, arbeidsgiver eller pensjonskassen?

Enklest og raskest!

Logg inn på selvbetjeningsportalen

Logg deg inn på portalen for å få oversikt over lånet ditt. Her kan du blant annet:

  • Sjekke status på lånet ditt
  • Gjøre endringer
  • Kontakte Lindorff

Vil du heller snakke med oss?

Ring oss

Du kan også ringe oss hvis du har spørsmål eller vil ha mer informasjon om lånet ditt. 

Telefon: +47 73 54 23 20


Postadresse og kontorer

Her finner du kontorene våre